انواع بلوک شیشه ای ایرانی کاوه و خارجی باکیفیت و زیبا

انواع بلوک شیشه ای کاوه و خارجی باکیفیت و زیبا در این مرکز فروش بلوک شیشه ای به فروش می رسد، بلوک شیشه ای کاوه در نوع ایرانی و یا بلوک شیشه ای خارجی در انواع چینی ، فرانسه ، چک ، ایتالیا و کشورهای دیگر با قیمت ارزان و منصفانه به فروش می رسد. فروش انواع بلوک شیشه ای کاوه در رنگ های مختلف و نوع کارخانه ای و تزریقی در این مرکز فروش بلوک شیشه ای ساخت و کار موجود است.

ساخت و کار یک مرجع معتبر فروش بلوک شیشه ای  کاوه و بلوک شیشه ای ایرانی و خارجی می باشد ، در واقع بلوک شیشه ای نوعی از متریال و مصالح است که به شکل مکعب می باشد و دوجداره طراحی و ساخته شده است ، بلوک شیشه ای به اسامی مختلفی در بازار شناخته می شود، بلوک شیشه ای را با نامهایی مانند شیشه مکعبی ، آجر شیشه ای ، مکعب شیشه ای ، شیشه بلوکی و شیشه دوجداره نیز می شناسند ، از بلوک شیشه ای در قسمتهای مختلف ساختمان استفاده می شود، بلوک شیشه ای انواع و مدلهای گوناگونی دارد ، بلوک شیشه ای رنگ بندی متنوعی نیز دارد و همچنین از بلوک شیشه ای می توان در سرما و گرما و حتی نقاط بسیار گرم مانند مناطق جنوب ایران و یا مناطق بسیار سرد مانند اردبیل و فیروزکوه و مناطق دیگر ایران به راحتی استفاده نمود.

از بلوک شیشه ای کاوه می توان در ساخت پارتیشن شیشه ای نیز استفاده نمود، از پارتیشن بلوک شیشه ای در مطب پزشکی ، ادارات دولتی و شرکت های خصوصی استفاده می شود . پارتیشن بلوک  شیشه ای یا دیوار شیشه ای کاذب کاربرد خاص خود را دارد برای مثال در بسیاری از کلینیک های دندان پزشکی و لابراتوارهای پزشکی برای تفکیک و جداسازی فضای بین مراجعه کنندگان و افرادی که تحت عملیات دندان سازی یا معاینه پزشکی قرار می گیرند از پارتیشن شیشه ای استفاده می شود.

یکی از کاربردهای بلوک شیشه ای کاوه در ساخت و اجرای پارتیشن بلوک شیشه ای می باشد، مدل های اجرای پارتیشن بلوک شیشه ای گوناگون است ، پارتیشن بلوک شیشه ای را می توان به صورت تک رنگ با شیشه سفید شفاف یا بی رنگ و شفاف اجرا نمود، همچنین پارتیشن بلوک شیشه ای را می توان به صورت ترکیبی با رنگ های مختلف نیز اجرا نمود، برای مثال شما می توانید یک پارتیشن شیشه ای با ترکیبی از رنگ سفید شفاف و بی رنگ و آبی طراحی و اجرا نمایید، رنگ های دیگری که در پارتیشن شیشه ای به کار می رود و آن را زیبا می نماید رنگ های نارنجی ، قرمز ، صورتی ، سبز ، بنفش و زرد و فیروزه ای می باشد.

همان طور که در مطالب قبلی اشاره شده، بلوک شیشه ای کاوه انواع مختلفی دارد و نیز کاربردهای بلوک شیشه ای نیز در ساختمان متفاوت است،  مهم ترین کاربرد بلوک شیشه ای خاصیت نوردهی آن است، از بلوک شیشه ای می توان برای نوردهی به ساختمان استفاده نمود ، بلوک شیشه ای در نمای ساختمان ، در سقف پاسیو و زیرزمین ، در پنجره و نورگیر ، پارتیشن بندی ، دیوار و نقاط دیگر ساختمان می توان استفاده نمود. کاربرد بلوک شیشه ای در زیبایی و دکوراسیون داخلی نیز ازاهمیت ویژه ای برخوردار است. برای بندکشی بلوک شیشه ای نیز باید از پودربندکشی مخصوص استفاده نمود ، پودربندکشی بلوک شیشه ای را با آب مخلوط مینمایند و پس از یکی دو روز که از نصب بلوک شیشه ای گذشت و ملات مخصوص بلوک شیشه ای خشک شد ، با پودر بندکشی ، بند بین بلوک شیشه ای ها را بند کشی می نمایند.

برای خرید بلوک شیشه ای با مجموعه ساخت و کار تماس بگیرید.