تفاوت قیمت بلوک شیشه ای ایرانی و قیمت بلوک شیشه ای خارجی-قیمت بلوک شیشه ای

تفاوت قیمت فروش بلوک شیشه ای ایرانی با قیمت بلوک شیشه ای خارجی در چیست

تفاوت قیمت بلوک شیشه ای ایرانی با قیمت فروش بلوک شیشه ای خارجی چقدر است

تفاوت قیمت بلوک شیشه ای ایرانی و قیمت بلوک شیشه ای خارجی به چه دلایلی می باشد

این مجموعه در زمینه پخش و فروش بلوک شیشه ای با ارزانترین و مناسب ترین قیمت در تهران و سراسر کشور فعالیت می نماید ، با یک تماس تلفنی می توانید به صورت غیرحضوری و اینترنتی خرید بلوک شیشه ای را انجام دهید و ارزانترین بلوک شیشه ای را از ما خرید نمایید ، همچنین برای بازدید حضوری نیز همه روزه می توانید به این مرکز مراجعه نموده و بلوک شیشه ای را با ارزانترین قیمت از ما خرید نمایید.

ما یک مرکز معتبر فروش بلوک شیشه ای و خدمات تخصصی به شما هستیم ، با ما تماس بگیرید.

ما آماده مشاوره ، طراحی ، اجرا و فروش ارزانترین بلوک شیشه ای با خدمات تخصصی و استاندارد به مشتریان محترم می باشیم.

یکی از مفاهیمی که در علم اقتصاد به آن پرداخته شده است ، مفهوم عرضه و تقاضاست.

عرضه و تقاضا یکی از مهم ترین فاکتورهای قیمت هر کالا از جمله قیمت بلوک شیشه ای می باشد.

مفهوم عرضه و تقاضا به طور ساده به این مساله می پردازد که هرچه تقاضا برای یک کالا مانند بلوک شیشه ای در بازار بالا رود ، قیمت بلوک شیشه ای یا هر کالای دیگر نیز بالا می رود. البته این بدان معنا نیست که بر قیمت هر محصول فقط تقاضا تاثیرگذار باشد، بلکه یکی از عوامل تاثیرگذار، تقاضا برای کالا می باشد .

به طور ساده تر باید گفت قیمت کالا بستگی به کشش بازار دارد، به همین دلیل کالاهای وارداتی مانند بلوک شیشه ای خارجی هرچه کشش و تقاضا در بازار بیشتر شود ممکن است قیمت بلوک شیشه ای خارجی نیز افزایش یابد.

در مورد بلوک شیشه ای ایرانی عوامل متعدد دیگری بر قیمت این محصول اثر گذار است که سعی می نماییم در بخش های بعدی به آن بپردازیم، ولی چیزی که برای خریداران محترم بلوک شیشه ای مهم است این است که تفاوت قیمت بلوک شیشه ای ایرانی و قیمت بلوک شیشه ای خارجی چقدر است و آیا کیفیت بلوک شیشه ای ایرانی و خارجی با هم تفاوت دارند یا خیر.

همان طور که در ابتدا بیان شد، عرضه و تقاضا یک فاکتور بسیار مهم در قیمت گذاری می باشد، این مساله در مورد قیمت خدمات بلوک شیشه ای مانند نصب بلوک شیشه ای و طراحی و اجرای بلوک شیشه ای نیز تاثیرگذار است.

از جمله موارد مهمی که در قیمت بلوک شیشه ای خارجی یا بلوک شیشه ای وارداتی تاثیر مستقیم دارد، قیمت ارز به ویژه دلار و یورو می باشد.

در تابستان سال 1397 نوسانات قیمت دلار و ارز و بالا رفتن قیمت دلار در بازار تاثیر زیادی بر بالا رفتن قیمت بلوک شیشه ای خارجی از جمله بلوک شیشه ای چین ، بلوک شیشه ای آلمان ، بلوک شیشه ای ایتالیا و بلوک شیشه ای فرانسه گذاشت.

در این زمان بلوک شیشه ای خارجی که در حدود ده هزار تومان به فروش می رسید به طور ناگهانی به حدود سی هزار توان رسید و البته پس از پایین امدن قیمت دلار ، قیمت بلوک شیشه ای خارجی نیز تاحدی پایین آمد.

در همین زمان قیمت بلوک شیشه ای ایرانی نیز تاحدی افزایش یافت.

حال برمی گردیم به این سئوال که آیا دلیل تفاوت قیمت بلوک شیشه ای ایرانی و قیمت بلوک شیشه ای خارجی به دلیل تفاوت کیفیت آنها می باشد ؟

معمولا قیمت بلوک شیشه ای خارجی بین دو تا سه برابر بلوک شیشه ای ایرانی می باشد.

بسیاری از مشتریان محترم از ما می پرسند که آیا به اندازه تفاوت قیمت بین بلوک شیشه ای ایران و بلوک شیشه ای وارداتی ، تفاوت در کیفیت آنها نیز وجود دارد.

در پاسخ به این سئوال باید توضیح داده شود که بلوک شیشه ای های خارجی از نظر شفافیت از بلوک شیشه ای ایرانی شفاف تر می باشند.

از نظر جنس شیشه بکار رفته در بلوک شیشه ای ایرانی و بلوک شیشه ای خارجی نیاز به کار کارشناسی دارد و باید جنس بلوک شیشه ای ایران با جنس شیشه ایتالیا و فرانسه و آلمان یا چین را در آزمایشگاه و زیر فشار و در برابر عوامل محیطی و موارد دیگر آزمایش نمایند و جوابی دقیق ارائه شود که ما از آن بی خبریم ولی موضوع مهمی که هست این است که بلوک شیشه ای ایرانی در همه جای ایران و در قسمت های مختلف ساختمان مانند نمای ساختمان ، دیوار شیشه ای و پارتیشن بندی ، سقف و یا پنجره ساختمان و قسمت های دیگر استفاده می شود و سالیان سال است که این بلوک در ایران تولید می شود و مشتریان ما تابحال در مورد پایین بودن کیفیت این بلوک مساله ای به ما گزارش نکرده اند و از کیفیت آن راضی بوده اند. لازم بذکر است که بلوک شیشه ای ایرانی را از سردترین نقطه ایران تا گرمترین نقطه کشور می توانید با خیال راحت در ساختمان و فضای خارجی و نمای ساختمان تا نمای داخل و اتاق سرپوشیده بدون هیچ مشکلی کار کنید ولی مساله مهم در مورد شفافیت و ظاهر زیباتری است که برخی از بلوک های شیشه ای خارجی دارند که این بلوک ها را از لحاظ ظاهری زیباتر از بلوک شیشه ای ایرانی نموده است.

از عوامل مهمی که در گران تر بودن قیمت بلوک شیشه ای خارجی به نسبت قیمت بلوک شیشه ای ایرانی می توان به آنها اشاره نمود هزینه های جانبی واردات این بلوک شیشه ای هاست.

یک بلوک شیشه ای خارجی وقتی قرار است که از یک کشور دیگر مانند آلمان ، ایتالیا ، چین یا چک و یا فرانسه وارد ایران شود هزینه حمل بار به قیمت اصلی بلوک شیشه ای اضافه می شود ، هزینه بیمه باربری نیز به آن اضافه می شود ، نوسانات دلار و ارز نیز بر قیمت تاثیرگذار است و همچنین هزینه گمرک نیز به قیمت های بالا اضافه می شود و ممکن است هزینه های جانبی دیگری نیز به این قیمت ها اضافه شود که مجموع این قیمت ها ، مبلغ قابل توجهی به مبلغ بلوک شیشه ای خارجی می افزاید.

به طور کلی باید نتیجه گیری نماییم که بلوک شیشه ای ایرانی در حال حاضر ارزانترین بلوک شیشه ای در بازار است و این بلوک شیشه ای از نظر کیفیت نیز در حد مناسبی قرار دارد ، در مقابل باید گفت که بلوک شیشه ای خارجی از انواع ایرانی آن شفاف تر بوده و از نظر زیبایی تا حدی نسبت به ایرانی برتری دارند و قیمت آنها نیز بین دو تا سه برابر بلوک شیشه ای ایرانی است .

این مجموعه یک مرکز فروش معتبر بلوک شیشه ای در سطح شهر تهران می باشد که به صورت حضوری و تلفنی آماده فروش بلوک شیشه ای و ارسال آن به سراسر کشور می باشد