شیشه نشکن کف - قیمت و اجرای شیشه نشکن پیاده رویی و فروش

شیشه نشکن کف - قیمت و اجرای شیشه نشکن پیاده رویی و فروش

شیشه نشکن چیست و اجرای شیشه کف چگونه است

شیشه نشکن درکف و حیاط خلوت و پاسیو چه کاربردی دارد

آیا شیشه نشکن واقعا نمی شکند و اجرای شیشه نشکن کف راحت است

چرا از شیشه نشکن در کف و یا حیاط خلوت و پاسیو استفاده می شود .

اگر به دنبال شیشه مناسب و مقاوم در برابر ضربه برای کف حیاط یا نورگیر هستید و می خواهید از قیمت و روش اجرای شیشه نشکن یا شیشه کف پیاده رو اطلاع یابید این مقاله را بخوانید و اگر حوصله خواندن این مقاله را تا آخر ندارید با شماره ما تماس بگیرید و به صورت تلفنی از مشاوره و راهنمایی خرید و قیمت انواع شیشه آگاه شوید.

شیشه نشکن که در ساختمان کاربرد دارد انواع مختلفی دارد ، یکی از این نوع شیشه ها به شیشه های پیاده رویی معروف است، این شیشه در 50 سال گذشته در کف پیاده روها به عنوان نورگیر استفاده میشد و شاید به همین دلیل به شیشه پیاده رویی معروف شد ، شیشه کف پیاده رو را در کنار آسفالت کوچه و خیابان نصب می کنند و روش نصب و اجرای شیشه نشکن در کف بدین صورت است که ابتدا نیاز به آهنگری و جوشکاری مناسب دارد.

برای نصب و اجرای شیشه نشکن یا شیشه کفی که اصطلاحا به شیشه کفی پیاده رویی معروف است ابتدا با آهن و پروفیل به صورت شبکه کشی جای نصب را شاسی کشی نمایید و سپس شیشه ها را با چسب مخصوص روی آن نصب نمایید، این شیشه در کف پیاده روها و همچنین حیاط ماشین رو و یا در سقف پاسیو و حیاط خلوت نیز کار می شوند.

در حال حاضر شیشه در اکثر مکان ها و ساختمان ها و نیز در صنایع مختلف کاربرد پیدا کرده و رایج شده است.

شیشه که اختراع آن به حدود 3500 سال پیش برمیگردد یکی از اختراعات مهم بشر به شمار می آید که رواج آن به طور روزمره در حال گسترش است.

شیشه در کف حیاط ، سقف پشت بام ، دیوار ، پنجره و نمای ساختمان ، پارتیشن و جداکننده های شفاف و پاسیو و حیاط خلوت کاربرد فراوان دارد.

شیشه در واقع به صورت جامد در طبیعت یافت می شود.

شیشه حالت جامد آریختی دارد یعنی ماده ای است غیربلوری که به صورت جامد و شکننده می باشد و با حرارت زیاد این جامد شکننده به حالت مذاب و خمیری شکل در می آید.

شیشه شفاف و روشن است و نور را به خوبی و حداکثری از خود عبور می دهد، مهمترین دلیل تولید شیشه ویژگی شفاف بودن آن در برابر طول موج‌های مرئی است.

اگر بخواهیم شیشه رنگی بسازیم کافی است برخی یون‌های الکتریکی را به شیشه اضافه نماییم ، این یون های الکتریکی به صورت یکنواخت در شیشه پراکنده می‌شوند و رنگ شیشه را تغییر می دهند.

همچنین می توان با پراکنده کردن دانه‌های بسیار ریز رنگی در شیشه نیز آن را رنگ نمود.

به تازگی در تایل شیشه ای هم از پودرهای شیشه رنگی و خرده های شیشه رنگی برای شیشه رنگی استفاده می شود که به آن تایل شیشه ای پودری و یا تایل شیشه ای چیپسی گفته می شود.

در اواخر قرن 16 شیشه به عنوان یک ماده بسیار گران قیمت و تجملی در کشور انگلیس معروف شد ، در آن زمان قیمت شیشه بسیار گران بود و افراد ثروتمند برای تجمل و ظاهرسازی از شیشه در ساختمان و نمای خارجی و حتی در قسمت های مختلف ساختمان که اصلا تناسبی با شیشه نداشت استفاده می کردند.

حال باید بدانیم که چگونه شیشه نشکن تولید می شود ، اگر مقداری اکسید سرب  یا همان سرب سرخ به مواد اولیه شیشه اضافه شود، محصول نهایی که تولید می شود مقاومت بیشتری در برابر فشار و ضربه خواهد داشت.

به تازگی یک روش جدید نیز در تولید شیشه نشکن بدست آمده که مقاومت آن را چندین برابر کرده است ، ماده مخصوص در ترکیب این نوع شیشه نشکن، اکسید آلومینیوم یا آلومینا است که در حال حاضر در انواع پلاستیک و رنگ‌های مقاوم به کار می‌رود و ویژگی بارز آن سختی زیاد است. آلومینا که در جدول مرجع سنجش سختی مواد معروف به مقیاس موس (Mohs scale) در جایگاه دوم و با فاصله‌ی کمی بعد از الماس قرار دارد، در صورت ترکیب شدن با دی‌اکسید سیلیسیوم (سیلیس) به‌مراتب سخت‌تر می‌شود. ولی نوآوری اصلی در ساخت شیشه‌ی مذکور، روشی است که برای ترکیب عناصر شیمیایی به‌صورت معلق در هوا و بدون تماس با هیچ سطحی به کار می‌رود که اصطلاحا به نام تکنیک آئرودینامیک شناور شناخته می‌شود.

بهتر است به مطلب و موضوع خودمان که شیشه نشکن کف - قیمت شیشه نشکن پیاده رویی و فروش آن می باشد برگردیم.

شیشه نشکن که در کف پیاده رو و یا حیاط و پاسیو و در مکان های دیگر به عنوان نورگیر کار می شوند ، در واقع از شیشه های معمولی مقاوم تر هستند ولی این به آن معنی نیست که این شیشه ها هرگز نشکنند ، بلکه از مقاومت زیادی در برابر ضربه و فشار برخودار هستند.

این شیشه ها را به خوبی و با اطمینان می توانید در سقف و کف کار کنید البته برای ایمنی بیشتر نیز می توانید از روش های نصب و تقویت آنها که آنها را در برابر فشار محکم تر می نمایند اطلاع حاصل نمایید ، برای این منظور با ما تماس بگیرید تا به صورت رایگان شما را راهنمایی و مشاوره نماییم.

انواع شیشه نشکن کف- قیمت- کاربرد و ضخامت

انواع شیشه نشکن کف را می توان به چندین نوع مختلف تقسیم بندی نمود.

برخی محصولات که در بازار به اصطلاح به شیشه نشکن کف معروف هستند عبارت است از :

شیشه نشکن بلوک شیشه ای

شیشه نشکن پیاده رویی یا شیشه کفی

بلوک شیشه ای به صورت دوجداره است که در سقف و کف و دیوار و نمای ساختمان کاربرد زیادی دارد.

شیشه نشکن پیاده رویی خود به چند محصول مختلف دسته بندی می شود.

شیشه نشکن پیاده رویی پرسی دوسانت : این نوع شیشه در کف مقاومت خوبی دارد

از شیشه نشکن پیاده رویی در ابعاد 19 در 19 سانتیمتر استفاده می شود.

شیشه نشکن پیاده رویی در ضخامت گوناگونی در بازار موجود است.

شیشه نشکن پیاده رویی یا شیشه کفی دوسانت و شیشه نشکن سه سانت دو نمونه مختلف این شیشه ها می باشند.

برای خرید شیشه کفی یا شیشه پیاده رویی و قیمت آن با ما تماس بگیرید.

این مرکز آماده فروش و ارسال شیشه نشکن کف و شیشه های پیاده رویی با قیمت ارزان و مناسب به متقاضیان محترم می باشد