جزییات اجرایی بلوک شیشه ای

جزییات اجرایی بلوک شیشه ای به روش های فنی اجرای بلوک شیشه ای گفته می شود.

جزییات اجرایی بلوک شیشه ای در هر سازه یا مکان خاصی متفاوت است.

جزییات اجرایی بلوک شیشه ای بستگی به شرایط چیدمان بلوک شیشه ای دارد ، برای مثال جزییات فنی اجرایی بلوک شیشه ای در سقف با جزییات فنی اجرایی بلوک شیشه ای در نمای ساختمان متفاوت است.

همچنین جزییات اجرایی بلوک شیشه ای در دیوار یا پارتیشن بندی با جزییات اجرایی بلوک شیشه ای در نورگیر ساختمان یا سقف پاسیو متفاوت است.

برای دانستن جزییات اجرایی بلوک شیشه ای ابتدا باید اطلاعاتی در مورد بلوک شیشه ای داشته باشید.

 بلوک شیشه ای ها در ابعاد19 در 19 سانتیمتر و 9 در 19 سانتیمتر تولید می شوند.

ضخامت بلوک شیشه ای نیز 8 سانتیمتر می باشد.

بلوک شیشه ای از شیشه های دوجداره تشکیل شده است.

برای دانستن جزییات اجرایی بلوک شیشه ای در سقف باید ابتدا ابعاد سقف را متراژ نمایید و سپس بررسی نمایید که روش آهن کشی برای نصب بلوک شیشه ای چگونه باشد.

همچنین در جزییات اجرای سقف بلوک شیشه ای مطلب مهم که باید در نظر داشته باشیم این است که آب بندی سقف بسیار کار دشوار و تخصصی است که حتما باید توسط متخصص انجام شود.

جزییات اجرایی دیوار بلوک شیشه ای یا پارتیشن نیز به این شکل است که ابتدا اندازه طول و ارتفاع دیوار گرفته می شود و تعداد بلوک شیشه ای ها محاسبه می گردد ، سپس با ملات مخصوص بلوک شیشه ای که همان پودر سنگ و سیمان سفید می باشد ، بلوک شیشه ای ها نصب می شود و از اسپیسر مخصوص بلوک شیشه ای و پودر بندکشی بلوک شیشه ای نیز حتما باید در نصب استفاده نمایید.

در صفحات دیگر سایت به طور مفصل با عکس و توضیح بیشتر روش و جزییات اجرایی سقف بلوک شیشه ای ، جزییات اجرایی پارتیشن بلوک شیشه ای و جزییات اجرایی نما و پنجره بلوک شیشه ای و سازه های دیگر با بلوک شیشه ای توضیح داده شده است.

برای دیدن و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه جزییات اجرایی بلوک شیشه ای به بخش های دیگر سایت مراجعه نمایید.

همچنین برای خرید و فروش بلوک شیشه ای و مشاوره در زمینه اجرای بلوک شیشه ای با ما تماس بگیرید