بلوک شیشه ای تزریقی رنگی

بلوک شیشه ای تزریقی رنگی

بلوک شیشه ای تزریقی رنگی یکی از مدل های بلوک شیشه ای رنگی است که در رنگ های مختلف قرمز ، نارنجی ، زرد ، سبز ، بنفش ، صورتی ، قهوه ای ، برنز ، طلایی و رنگ های دیگر در این مجموعه به فروش می رسد.

بلوک شیشه ای رنگی تزریقی در رنگ های مختلف را می توان در یک پارتیشن به صورت زیبا طراحی و اجرا نمود با این طراحی و رنگ بندی زیبا می توان علاوه بر اینکه دفتر یا محیط کار خود را جداسازی می کنید به زیبایی و نشاط منزل و محل کار خود نیز بیافزایید.

از بلوک شیشه ای رنگی تزریقی می توان در سقف نیز استفاده نمود ، ترکیب رنگ های شاد و متنوع در کنار یکدیگر جذابیت و نشاط خاصی به سقف شیشه ای می دهد.

کاربرد بلوک شیشه ای تزریقی و رنگی در محیط خانه یا محل کار بسیار مفید می باشد ، از گذشته های دور در ایران از شیشه های رنگی استفاده میشد ولی امروزه با گذشت زمان معماری گذشته کم کم به فراموشی سپرده شده است و همچنین شیشه های رنگی و پنجره های رنگی نیز دیگر در ساختمان ها دیده نمی شود ، از این رو کاربرد بلوک شیشه ای تزریقی و رنگی در محیط خانه و دفاتر اداری و تجاری می تواند هم یادآور پنجره های زیبا و رنگی معماری گذشته ایرانی باشد و هم محیطی شاد و زیبا را به ارمغان آورد.

برای خرید و سفارش حضوری و تلفنی انواع بلوک شیشه ای شفاف ، مات ، تزریقی ، رنگی کارخانه ، رنگی تزریقی و مدل های متنوع بلوک شیشه ای ایرانی و خارجی با این مجموعه تماس بگیرید.