بلوک شیشه ای رنگی - دیوار شیشه ای رنگی

بلوک شیشه ای رنگی - دیوار شیشه ای رنگی ، یکی از مصالحی که با آن دیوار شیشه ای رنگی با زیباترین طرح را می توان اجرا نمود ، بلوک شیشه ای رنگی می باشد ، دیوار شیشه ای که توسط این مجموعه اجرا می شود ، هم زیبایی کاملی به محیط شما عرضه می دارد و هم از استحکام خوبی برخوردار است ، علاوه بر اینها ، دیوار شیشه ای که توسط این مجموعه اجرا می شود ، عایق مناسبی نیز برای سر و صدا و سرما و گرما می باشد و تا حد زیادی از عبور صدا جلوگیری می نماید و نیز در کاهش مصرف انرژی مانند گاز و برق نیز موثر است ، این دیوار شیشه ای در انواع مختلفی ساخته و اجرا می شود و برخی از مدل های آن به صورت محرم اجرا می شود یعنی از جلوی  دیوار ، پشت دیوار دیده نمی شود و به اصطلاح ، دیور محرم و پوشیده است.

بلوک شیشه ای در انواع مدل ها و رنگ های متنوع تولید می شود و می توان از آن برای طراحی و ساخت دیوار شیشه ای رنگی استفاده نمود.

بلوک شیشه ای رنگی ، بلوک شیشه ای شفاف ، بلوک شیشه ای مات ، بلوک شیشه ای رنگی مات را می توان نمونه هایی از بلوک شیشه ای های موجود در بازار معرفی نمود که همگی آنها را می توان برای ساخت دیوار شیشه ای استفاده نمود.

بلوک شیشه ای رنگی به دو دسته تقسیم می شود ، بلوک شیشه ای رنگی کارخانه ای و بلوک شیشه ای رنگی تزریقی .

بلوک شیشه ای رنگی کارخانه ای شامل رنگ های صورتی ، سبز ، آّبی ، برنز ، دودی و برخی رنگ های دیگر میباشد که هم مدل ایرانی آنها موجود است و هم مدل و برندهای خارجی آنها ، این نوع بلوک شیشه ای رنگی که در کارخانه به وسیله شیشه های رنگی ساخته می شود را می توان در آفتاب و سایه کار کرد، در واقع این نوع بلوک شیشه ای در مقابل نور مستقیم آفتاب نیز ، رنگش تغییر نمی کند و رنگ آن ثابت می باشد ، زیرا شیشه بکار رفته در آن خودرنگ است.

بلوک شیشه ای تزریقی نوع دیگری از بلوک شیشه ای های رنگی هستند که دارای تنوع رنگ بیشتری می باشند و در مدلهای گوناگون تولید می شوند.

بلوک شیشه ای رنگی تزریقی در اغلب رنگ ها موجود می باشد ، بلوک شیشه ای رنگی در واقع همان بلوک شیشه ای های سفید شفاف میباشند که در کارخانه تولید می شود و در کارگاه ها ، به رنگ های مختلف با روشی خاص رنگ می شوند ، این نوع بلوک شیشه ای را نباید در آفتاب کار کرد زیرا در معرض نور مستقیم آفتاب ، رنگ آنها از بین می رود و رنگ پریده می شوند ، لذا از بلوک شیشه ای تزریقی فقط در سایه استفاده کنید.

بلوک شیشه ای رنگی تزریقی را نمی توان در آفتاب کار کرد.

برای خرید بلوک شیشه ای رنگی و طراحی و ساخت دیوار شیشه ای رنگی با مجموعه ساخت و کار تماس بگیرید