بلوک شیشه ای – شیشه رنگی

بلوک شیشه ای – شیشه رنگی

شیشه رنگی از زمان های بسیار دور در معماری خانه های مسکونی و عمارت های ایرانی کاربرد فراوان داشته ، کمتر عمارت یا خانه تاریخی که بیش از 50 سال قدمت داشته باشد را می توان یافت که در آن از شیشه رنگی در داخل و یا نمای بیرونی آن به کار نرفته باشد.

امروزه با دگرگونی معماری اصیل ایرانی و استفاده از سنگ و سیمان و مصالح دیگر در نمای ساختمان و فضای داخلی آپارتمان ها و فضاهای مسکونی و اداری ، تجاری ، دیگر از شیشه های رنگی در ساختمان ها به ندرت استفاده می شود.

بلوک شیشه ای یکی از متریال های جدید است که امرزوه در ساختمان سازی کاربرد فراوانی پیدا کرده است.

بلوک شیشه ای رنگی می تواند به عنوان جایگزین شیشه های رنگی قدیم در ساختمان سازی و به ویژه در فضاهای داخلی ساختمان ها ، شادابی ، زیبایی و نشاط را به فضای داخل منزل یا اداره و فضاهای مسکونی ، تفریحی گسترش دهد.

بلوک شیشه ای رنگی در رنگ های متنوعی در این مجموعه به فروش می رسد ، بلوک شیشه ای رنگی در رنگ های قرمز ، زرد ، سبز ، نارنجی ، بنفش ، برنز یا قهوه ای ، دودی ، آبی و رنگ های دیگر در مجموعه ساخت و کار به فروش می رسد.

شما می توانید با طراحی و چیدمانی از ترکیب بلوک شیشه ای های رنگی به رنگ های قرمز ، زرد ، سبز ، نارنجی و آبی فضایی دلنشین و با نشاط در محیط مسکونی یا تجاری خود ایجاد نمایید.